راه اندازی تولیدی مبل (بخش دوم)

راه اندازی تولیدی مبل (بخش دوم)

راه اندازی تولیدی مبل

 

در این مطلب قصد داریم به بایدها و نبایدها راه اندازی یک تولیدی مبل بپردازیم. برای کامل شدن این مطلب پیشنهاد می شود لطفا ابتدای مطلب قبلی را مطالعه کنید و در ادامه همراه ما باشید.

خواندن مطلب قبلی

در شغل مبل سازی خوش‌قول و منصف باشید

همه سفارش‌دهندگان زمان دقیقی را برای کالای خود می‌خواهند. از این رو باید توجه داشته باشید که زمان مشخصی را برای تحویل کالا تعیین کنید. اگر از زمانی که مشتری درخواست می‌کند دیرتر تحویل دهید باید بدانید که یکی از مشتری‌های شما از دست خواهد رفت. ولی اکثرا در این شغل بین همکاران ما افراد بدقولی پیدا می شوند که باعث می شوند اکثر مشتری ها دید خوبی نسبت به مبل سازان نداشته باشند.

برخی سفارش‌دهندگان مبلغ بیشتری را پرداخت می‌کنند تا کالایشان را در زمانی که می‌خواهند تحویل بگیرند، به این دلیل که ممکن است به مصرف‌کننده نهایی قول داده باشند و نخواهند که نزد آنها بد قول شوند.

دقت کنید که هیچ زمانی مبلغ بالاتر از بازار به مشتری نگویید، به این امید که با تخفیف به مبلغ اصلی برسید. این کار شما باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد. اگر قصد تخفیف ندارید به آرامی برای وی شرح دهید که به دلیل بالا بودن هزینه‌ها نمی‌توانید پایین‌تر از مبلغ به آنها خدمات تحویل دهید.

برای خرید مبل استیل ، خرید مبل کلاسیک ، خرید مبل راحتی می توانید از نمونه کارهای تولیدی مبل سوفاهوم ( تولیدیمبل کلاسیک و تولیدی مبل راحتی ) که تولیدی مبل در شهریار می باشد در این سایت بازدید کنید و برای بازدید حضوری با ما تماس بگیرید.

 

تولیدی مبل کلاسیک

 

در شغل مبل سازی طرح‌های متنوع ارائه بدهید

برخی سفارش‌دهندگان ممکن است طرح مشخصی را به شما سفارش دهند، اما اگر شما از یک طراح در کارگاه تولیدی خود استفاده کنید می‌توانید یک پیشنهاد‌دهنده بزرگ در این زمینه باشید . وجود یک طراح می‌تواند کسب‌و‌کار شما را زیر و رو کند و سهم بازار شما را به یکباره افزایش دهد. ممکن است در چند ماه اول وجود یک طراح حس نشود، اما بعد از چند ماه فعالیت و همچنین مشاهده برخی طرح‌های آماده مبل و میز نهارخوری نانتان در روغن می‌افتد.

سعی ‌کنید حتما کارگاه خود را به ساخت یک وسیله خاص به‌صورت تخصصی معروف کنید. به عنوان مثال یعنی آنقدر سفارش میز نهارخوری یا مبلمان بگیرید تا در تولید این کالاها نامی به‌‌هم بزنید.

در یک کارگاه شما به طور معمول به حداقل 10 نفر نیاز دارید؛ 7 نفر در بخش فنی و اجرایی، دو نفر در بخش بازاریابی و یک نفر در بخش طراحی. کارگاه خود را به چشم یک سازمان نگاه کنید و برای همه بخش‌های آن قانونی تعریف کنید.

حتما از بازاریابان حرفه‌ای هم استفاده کنید، چرا که آنها می‌توانند در کوتاه‌مدت کسب‌و‌کار شما را رونق ببخشند. زمانی که تعداد سفارشات ثابت زیاد شد می‌توانید کارگاه خود را گسترش دهید و کارکنان بیشتری را در اختیار داشته باشید.

برای خرید مبل استیل ، خرید مبل کلاسیک ، خرید مبل راحتی می توانید از نمونه کارهای تولیدی مبل سوفاهوم ( تولیدیمبل کلاسیک و تولیدی مبل راحتی ) که تولیدی مبل در شهریار می باشد در این سایت بازدید کنید و برای بازدید حضوری با ما تماس بگیرید.

 

تولیدی مبل در شهریار

 

در شغل مبل سازی خوش‌قول‌ها کم هستند

این روزها بیشتر فروشگاه‌ها به دنبال تولیدی‌هایی هستند که خوش‌قول باشند و محصولات ارزان ارائه بدهند.

امروز تولیدی‌های زیادی در شهر تهران وجود دارد، اما تعدادی از آنها کار را به‌صورت دلخواه مشتری انجام نمی‌دهند و ممکن است بعد از ساخت و تحویل آن با سلیقه مصرف‌کننده مغایرت داشته باشد و در نتیجه جنس چندین روز در فروشگاه خاک بخورد. اگر تولیدی‌ها بتوانند زمان را مدیریت کنند و همچنین محصولات خود را مطابق با سلیقه مشتری تولید کنند، می‌توانند بسیار موفق شوند.

البته تولیدی‌های وقت‌شناس و حرفه‌ای در سطح تهران وجود دارد، اما تعدادشان بسیار اندک است. بیشتر فعالان این صنف به‌صورت از سر باز کنی سفارشات را انجام می‌دهند و بعد از مدتی شاهد هستیم که تولیدی‌هاشان جمع می‌شود.

آقای عامریان مدیر تولیدی مبل سوفاهوم به شما اطمینان خاطر می دهد که از همکاری با ایشان هرگز پشیمان نشده و همیشه جز خوش قول ترین افراد در بین سازندگان مبل باشند.

برای خرید مبل استیل ، خرید مبل کلاسیک ، خرید مبل راحتی می توانید از نمونه کارهای تولیدی مبل سوفاهوم ( تولیدیمبل کلاسیک و تولیدی مبل راحتی ) که تولیدی مبل در شهریار می باشد در این سایت بازدید کنید و برای بازدید حضوری با ما تماس بگیرید.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.